دادگاه رومن پولانسکی در سال 2025 برگزار خواهد شد

رومن پولانسکی ، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس فرانسوی-لهستانی، به دلیل اتهامات بیشتر در مورد تجاوز جنسی مورد شکایت قرار گرفت.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Euro News»، این کارگردان در سال 2025 به اتهام تجاوز جنسی به یک نوجوان در سال 1973 با یک محاکمه مدنی در لس آنجلس روبرو خواهد شد. یک زن از «رومن پولانسکی» شکایت کرده و مدعی شده که او در سال 1973 در خانه‌اش به او تجاوز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برگزار شدن دادگاه رومن پولانسکی در سال 2025

این زن این اتهامات را که «پولانسکی» 90 ساله رد کرده را در یک کنفرانس خبری با وکیل خود، «گلوریا آلرد» که وکالت قربانیان «جفری اپستین» و «بیل کازبی» را برعهده داشته، در روز سه‌شنبه پخش کرد. این حساب شبیه به پرونده تجاوز جنسی جنایی لس‌آنجلس است که هنوز حل نشده است. آن پرونده، باعث شد «پولانسکی» در سال 1978 به اروپا فرار کند.

شاکی ناشناس که این دعوای مدنی را مطرح کرد گفت که در سال 1973، چند ماه پس از آشنایی با «پولانسکی» شبی برای شام به او پیوست. وی همچنین اشاره کرد که «پولانسکی» از سن او مطلع و قبل از شام الکل به خورد او داده بود که این ماجرا باعث از هوش رفتنش شد و بعد از به هوش آمدن متوجه شد که با این کارگردان در یک تخت دراز کشیده است.

رومن پولانسکی

شکایت این زن اولین‌بار در یک کنفرانس مطبوعاتی با «گلوریا آلرد» در آگوست 2017 مطرح شد. در آن زمان، «آلرد» گفت که شاکی که در آن زمان «رابین ام.» نام داشت و در زمان وقوع تجاوز جنسی، 16 ساله بود. او با استفاده از نام «جین دو» در ژوئن 2023، بر اساس قانون کالیفرنیا که قانون محدودیت سوءاستفاده جنسی از کودکان را تمدید می‌کند، شکایت کرد. دادگاه رومن پولانسکی در سال 2025 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برگزار شدن دادگاه رومن پولانسکی در سال 2025 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Euro News


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *