تریلر فیلم Ezra با بازی رابرت دنیرو منتشر شد

تریلر فیلم Ezra (ازرا) که کارگردانی آن توسط «تونی گلدوین» انجام شده و «رابرت دنیرو» (Robert De Niro) در آن ایفای نقش می‌کند، منتشر شد.

«ویلیام فیتزجرالد» نیز در این فیلم حضور دارد. قبلاً این اثر با عنوان رفتار ناشایست (Inappropriate Behavior) شناخته می‌شد و در آن بازیگر جدید، «ویلیام فیتزجرالد»، با «رابرت دنیرو» همکاری می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Ezra

فیلم ازرا داستان مردی به نام «مکس برنال» (با بازی بابی کاناواله) را روایت می‌کند. «مکس» در گذشته یک نویسنده کمدی موفق بوده است، اما در حال حاضر به عنوان یک کمدین استندآپ نه‌چندان موفق فعالیت دارد. او به همراه پسر یازده ساله‌اش، «ازرا» (با بازی ویلیام فیتزجرالد) که از اوتیسم رنج می‌برد، زندگی می‌کند. «مکس» تصمیم می‌گیرد در یک اقدام عجیب و غریب پسرش را از پدرش «استن» (با بازی رابرت دنیرو) برباید، که این تصمیم منجر به وقوع وقایعی شوم و طنزآمیز می‌شود.

در ادامه تریلر Ezra را مشاهده خواهید کرد:

در فیلم، بازیگرانی نظیر «ورا فارمیگا»، «رز بیرن»، «رین ویلسون» و «ووپی گلدبرگ» نیز حضور خواهند داشت. «تونی اسپیریداکیس» نویسنده فیلمنامه این فیلم برای استودیوی «ویفرر» است.

«رابرت دنیرو» هم‌اکنون در فیلم‌های آمستردام (Amsterdam) و قاتلان ماه گل (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» حضور دارد و «بابی کاناواله» در فیلم بلوند (Blonde) به کارگردانی «اندرو دومینیک» و سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers) دیده شد. فیلم ازرا در اوایل ماه مه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Ezra با بازی رابرت دنیرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *