فیلم کوتاه نیمه شب اکران شد

فیلم کوتاه نیمه شب به کارگردانی «سید محمد قاسمیان»، روز گذشته به صورت رسمی در پردیس سینمایی «مگامال» شهر تهران به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری فیگار، مراسم اکران فیلم نیمه شب که در ژانر روانشناختی و رازآلود پیش می‌رود و توسط «سیدمحمد قاسمیان» تهیه شده و «پوریا برنجیان» نویسنده آن است، با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم کوتاه نیمه شب اکران شد

بازیگران این فیلم شامل «علیرضا عبدالکریمی» و «وندا جعفری» می‌شوند که پیش‌تر در فیلم‌های سینمایی معروفی مانند موقعیت مهدی و سریال زیرخاکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیمه شب قرار است در جشنواره‌های داخلی ایران و بین‌المللی شرکت کند.

عوامل دیگر این فیلم شامل سرمایه‌گذار «علی برجیسیان»، دستیار کارگردان «پوریا برنجیان»، مدیر تولید «پویا بوستانی»، مدیر گروه فیلمبرداری و نورپردازی «علی رنجبر»، صدابردار «علیرضا گودرزی»، صداپیشه «هانیه کرمی»، تدوین‌گر «مسلم افشاری» و سایر اعضای تیم فیلم‌سازی هستند. در پایان مراسم اکران فیلم سینمایی نیمه شب ، از پوستر این اثر به صورت رسمی نیز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم‌های کوتاه ایرانی چیست؟ شما کدامیک از این آثار را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما اثر جدید «سید محمد قاسمیان» مورد توجه قرار می‌گیرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *