آرنولد شوارتزنگر به فیلم The Man With The Bag پیوست

آرنولد شوارتزنگر در حال آماده‌ شدن برای بازی در فیلم کمدی خانوادگی به نام The Man With The Bag است. او در این فیلم به همراه «آلن ریچسون»، به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم کمدی خانوادگی The Man With The Bag (مردی با کیسه)، توسط «آدام شنکمن» کارگردانی و تولید شده استودیو «ام جی ام آمازون» آن را تولید کرد است. فیلمنامه این فیلم توسط «آلن رایس» نوشته شده و در آن «آرنولد شوارتزنگر» به همراه «آلن ریچسون» و ستاره ریچر بازی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Man With The Bag

در فیلم کمدی مردی با کیسه (The Man With The Bag)، «آرنولد شوارتزنگر» و «آلن ریچسون»، به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این فیلم، «شوارتزنگر» به‌عنوان بازیگر اصلی حضور دارد. مهم‌ترین اطلاعات مربوط به «آرنولد شوارتزنگر» از سال 2019 شامل عدم نقش‌آفرینی در فیلم کونگ فیوری 2 (Kung Fury 2) و حضور در فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate)، می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر

در این فیلم کمدی و خانوادگی، داستانی راجع به ربوده شدن کیسه جادویی بابا نوئل در تعطیلات کریسمس روایت می‌شود. بابا نوئل برای پیدا کردن کیسه، به همراه دخترش و گروهی از الف‌ها، نیازمند به کمک سارقی قدیمی به نام ونس است. آن‌ها برای نجات کریسمس و انجام بزرگ‌ترین سرقت عمرشان باید با هم همکاری کنند.

منتظریم که «آرنولد شوارتزنگر» نقش بابا نوئل را ایفا کند. همچنین، «آلن ریچسون» نقش سارق ونس را بازی خواهد کرد. آخرین باری که «شوارتزنگر» در یک کمدی کریسمسی حضور داشت، در دهه 1990 بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Man With The Bag چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *