فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3 تمام شد

به گفته ستاره فیلم Sonic the Hedgehog 3 ، یعنی «جیمز مارسدن»، شب گذشته، فیلمبرداری این اثر سینمایی لایو اکشن، به اتمام رسیده است.

«جیمز مارسدن» که در دو فیلم قبلی سونیک نیز بازی کرده بود و نقش کلانتر «گرین هیلز» یعنی «تام واچوفسکی» و پدر انسانی سونیک را ایفا کرده بود، به تازگی گفت که فیلمبرداری سومین فیلم سونیک و این مجموعه، به پایان رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3 به اتمام رسید

با توجه به موفقیت دو فیلم قبلی، انتظارات و هیجان برای این فیلم جدید بسیار زیاد است. «جیمز مارسدن»، شب گذشته در یک مصاحبه اظهار کرد:

بله، ما به تازگی فیلمبرداری فیلم سونیک 3 را به پایان رساندیم. در واقع، ما به محل فیلمبرداری فیلم Deadpool نیز نزدیک بودیم.

در سونیک خارپشت 3 ، «جیسون شوارتز» در نقش سونیک و «جیم کری» در نقش «دکتر رباتنیک» حضور دارند. این صحبت‌ها همچنین نشان می‌دهد که «جیمز مارسدن» قصد دارد نقشش را به عنوان «سایکلاپس» در فیلم جدید ددپول یا همان Deadpool & Wolverine بازی کند.

فیلم Sonic the Hedgehog 3

در حال حاضر داستان فیلم سونیک خارپشت 3 مشخص نیست، اما احتمالاً شخصیت محبوبی مانند Shadow the Hedgehog نیز در این فیلم حضور داشته باشد. لایو اکشن Sonic the Hedgehog 3 ، در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) میلادی روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فرانچایز Sonic the Hedgehog 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *