تیزر فیلم بی بدن منتشر شد

تیزر فیلم بی بدن به کارگردانی «مرتضی علیزاده» و نویسندگی «کاظم دانشی»، از روز گذشته شروع به اکران کرد و تیزر رسمی آن به انتشار رسید.

فیلم بی بدن ساخته «مرتضی علیزاده»، فیلمی جنایی محسوب می‌شود که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته شده و آنطور که خبرهای رسمی می‌گوید، داستان آن مربوط به پرونده قتل «غزاله شکور» است که به دست «آرمان عبدالعالی» کشته شد و چندین‌بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم بی بدن

اطلاعات منتشر شده در سایت‌های خبری می‌گوید «غزاله شکور»، دختر 19 ساله‌ای بود که روز 12 اسفند سال 1392 به دست دوستش «آرمان عبدالعالی» کشته و جسدش هرگز پیدا نشد. «آرمان عبدالعالی» در زمان وقوع جرم کمتر از 18 سال سن داشت.

روند طولانی رسیدگی به پرونده قتل «غزاله شکور،» در نتیجه مفقودی جسد و همین‌طور صدور احکام متعدد اعدام و لغو در آخرین لحظات این پرونده را پیچیده کرد. «عبدالعالی» سرانجام در دادگاه مجرم شناخته و بامداد چهارشنبه 3 آذر 1400 به دار آویخته شد.

از این پرونده، به عنوان یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی ایران یاد می‌شود؛ اما در فیلم بی‌بدن، اگرچه داستان کلی و مفقود بودن جسد مقتول و نوع روابط به پرونده «غزاله» و «آرمان» شبیه است، اما در جزئیات فیلم تفاوت‌هایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم بی بدن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *