سریال پایتخت 7 امسال پخش نخواهد شد

«علیرضا خمسه» بازیگر نقش «بابا پنجعلی» اعلام کرد سریال پایتخت 7 که افراد زیادی انتظار آن را می‌کشیدند در عید 1403 پخش نخواهد شد.

سریال محبوب پایتخت از پربیننده‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های ایرانی در صدا و سیما است. پخش این سریال از سال 1390 آغاز شده و تا بهار 1399 به مدت شش فصل ادامه یافت. پس از اتمام فصل ششم، انتظارات مخاطبان برای فصل هفتم آن آغاز شد. «عالیرضا خمسه»، بازیگر نقش «رحمت» در این سریال، اطلاعاتی درمورد زمان پخش فصل هفتم این مجموعه را اعلام کرد که این سریال در عید 1403 پخش نمی‌شود، اما در حال ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال پایتخت 7

سریال پایتخت همواره با حواشی متفاوتی از جمله دستمزد نجومی بازیگران تا حذف برخی از شخصیت‌ها مانند «سارا» و «نیکا» همراه بوده است. این حواشی برای مخاطبان جذابیتی خاص داشته و موضوع بحث و گفت‌وگو بوده‌اند.

با انتشار اطلاعاتی درباره زمان پخش سریال پایتخت 7 ، انتظارات برای دیدن ادامه‌ داستان این مجموعه بیشتر شده است. این سریال با بازیگرانی چون «محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «علیرضا خمسه»، «ریما رامین فر»، «نسرین نصرتی» و… همچنان مورد توجه بسیاری از مخاطبان خواهد بود و انتظار می‌رود فصل هفتم آن نیز موفقیتی مشابه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پایتخت 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *