لایو اکشن Teen Titans ساخته خواهد شد

استودیو «دی سی» اعلام کرد که درحال تولید فیلم لایو اکشن Teen Titans است. کامیکی که قبلا یک انیمیشن سریالی نیز از روی آن ساخته شده بود.

استودیو «دی سی» در حال تولید فیلم لایو اکشن Teen Titans است و فرآیند نگارش فیلمنامه این اثر، توسط نویسنده معروف «آنا نوگیرا» آغاز شده و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده «جیمز گان» و «پیتر سفران» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لایو اکشن Teen Titans

Teen Titans برای نخستین‌بار در سال 1960 معرفی شد و شخصیت‌هایی مانند «رابین»، «کید فلش»، «آکوالاد» و «دختر شگفت‌انگیز» را معرفی کرد. این شخصیت‌ها با وجود کمبود محبوبیت در دهه‌های بعد، توسط «مارو ولفمن» و «جرج پرز» دوباره راه‌ اندازی شدند. در ادامه، شخصیت‌های جدید به جمع آن‌ها پیوستند و تایتان‌های نوجوان جدید شکل گرفتند؛ به این ترتیب محبوبیت بیشتری نسبت به قبل کسب کردند.

لایو اکشن Teen Titans

انیمیشن Teen Titans نیز باعث شد که توجه به این شخصیت‌ها فزایش یابد و در نهایت به فیلم بلندی با عنوان تایتان‌های نوجوان به سینما منتهی شد. «آنا نوگیرا»، نویسنده فیلمنامه این اثر، سابقه فعالیت در سریال‌های تلویزیونی مانند خاطرات یک خون‌آشام و برنامه «مایکل جی. فاکس» را در رزومه خود دارد. این فیلم می‌تواند به گسترش دنیای سینمایی مبتنی بر ابرقهرمانان کمک کند و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Teen Titans چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *