تریلر فیلم Bad Boys: Ride or Die منتشر شد

استودیوی «سونی پیکچرز»، چندی پیش تریلر فیلم Bad Boys: Ride or Die با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» را منتشر کرده است.

نام رسمی فیلم پسران بد 4 Ride or Die است. این چهارمین اثر از مجموعه محبوب کمدی و اکشن این فرانچایز محسوب می‌شود که در سال 1995، زمانی که «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» برای نخستین‌بار در نقش کارآگاهان میامی PD، «مایک لوری» و «مارکوس برنت» که در مورد تجارت غیرقانونی مواد مخدر در میامی تحقیق می‌کنند، همکاری کردند منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Bad Boys: Ride or Die منتشر شد

در حالی که دو فیلم اول توسط «مایکل بی» کارگردانی شد، «عادل الاربی» و «بلال فلاح» فیلم «پسران بد برای زندگی» را کارگردانی کردند و برای آخرین قسمت از مجموعه «پسران بد» باز می‌گردند. «الکساندر لودویگ»، «ونسا هاجنز»، «اریک دین»، «پائولا نونیز»، «ریا سیهورن»، «تاشا اسمیت» و «ایوان گروفود» نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

هفده سال پس از اکران فیلم پسران بد II در سال 2003، فیلم پسران بد برای زندگی در سال 2020، درست پیش از تعطیلی همه‌گیری کووید-19 در سینماها اکران شد و 426.5 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرد.

در ژانویه 2023، «اسمیت» و «لارنس» با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی ملاقات مجدد، ساخت قسمت چهارم را در رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند. تریلر فیلم پسران بد 4 مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال You چیست؟ آیا فصل‌های گذشته این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *