معرفی مینی سریال Eric ؛ داستان، بازیگران و نقدها

مینی سریال Eric یکی از جدیدترین آثار شبکه «نتفلیکس» با بازی «بندیکت کامبربج» (Benedict Cumberbatch) است که در این مطلب به معرفی داستان و بازیگران آن می‌پردازیم.

«بندیکت کامبربج» نامزد جایزه اسکار، در مینی سریال اریک که در تاریخ 30 می 2024 (10 خرداد 1403) عرضه می‌شود، حضور دارد. این مجموعه هیجان انگیز که به تهیه‌کنندگی «ابی مورگان»، برنده جایزه بفتا و امی ساخته می‌شود، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اریک داستان پدری ناامید را روایت می‌کند که در خیابان‌های پر جنب‌وجوش و خطرناک دهه 80 نیویورک، با شیاطین خود مبارزه خواهد کرد تا پسر گمشده‌اش را به خانه بازگرداند.

معرفی مینی سریال Eric

سریال Eric

«لوسی فوربس» کارگردانی سریال را بر عهده دارد. «مورگان»، «کامبربچ» و «فوربس» در کنار «جین فدراستون»، «لوسی دایک» و «هالی پولینگر»، تهیه کننده هستند. در ادامه این مطلب به خلاصه داستان و بازیگران سریال اریک می‌پردازیم.

داستان سریال Eric

سریال Eric

«وینسنت» (کامبربچ) یکی از عروسک گردانان برجسته نیویورک و خالق برنامه تلویزیونی بسیار محبوب کودکان به نام Good Day Sunshine است؛ اما وقتی پسر نه ساله‌اش در راه مدرسه گم می‌شود، زندگی او از هم می‌پاشد. «وینسنت» در تلاش برای کنار آمدن با از دست دادن پسرش، «ادگار»، به طور قابل توجهی مضطرب و بی‌ثبات می‌شود. او در نهایت برای پیدا کردن پسرش دست به کارهای عجیبی می‌زند.

تریلر سریال Eric

همچنان تریلر این مجموعه منتشر نشده است، اما به تازگی از پوستر رسمی آن رونمایی گردید و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

سریال Eric
پوستر مجموعه Eric

بازیگران سریال اریک

سریال Eric
بازیگران سریال اریک

از نکات مورد توجه در سریال Eric می‌توان به حضور «بندیکت کامربرج» اشاره کرد. همچنین تهیه کنندگان این مجموعه در ساخت سریال‌هایی مانند Chernobyl و This Is Going to Hurt و Landscapers نقش داشته‌اند. در ادامه با بازیگران مینی سریال اریک آشنا خواهید شد.

بندیکت کامبربج در نقش وینسنت

سریال Eric

«بندیکت کامبربچ» یک بازیگر اهل انگلستان است. او در تاریخ 19 ژوئیه 1976 (29 خرداد 1355) در لندن، انگلستان به دنیا آمد. «کامبربچ» به خاطر ایفای نقش «شرلوک هولمز» در مجموعه تلویزیونی شرلوک (Sherlock) که بین سال‌های 2010 تا 2017 پخش شد، شهرت جهانی کسب کرد.

او همچنین در فیلم‌های موفقی همچون دکتر استرنج (Doctor Strange)، گرینچ (The Grinch) و انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) حضور داشت. او بازیگری توانمندی بوده و عملکرد‌های بازیگری وی توسط منتقدان و مخاطبان همواره مورد تحسین قرار گرفته است.

گبی هافمن در نقش کیسی اندرسون

سریال Eric

«گبی هافمن» (Gaby Hoffmann) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در تاریخ 8 ژانویه 1982 (18 دی 1360) به دنیا آمد و از سال 1989 تاکنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

«گبی هافمن» در فیلم‌ها و مجموعه‌های مختلفی مانند سرزمین رویاها (Field of Dreams)، همه می‌گویند دوستت دارند (Everyone Says I Love You)، می‌توانی روی من حساب کنی (You Can Count on Me)، وحشی (Wild)، ورونیکا مارس (Veronica Mars) و آتشفشان (Volcano) نقش داشته است.

«گبی هافمن» با بازیگری توانمند و عملکردهای قوی خود، توانسته تحسین و توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. وی همچنین در فیلم این زندگی من است (This Is My Life) به عنوان کارگردان نیز نقش داشته است.

جف هفنر در نقش ریچارد کاستیو

سریال Eric

«جفری لین هفنر» (Jeff Hephner) یک هنرپیشه آمریکایی است که در تاریخ 22 ژوئن 1975 (1 تیر 1354) متولد شد. او بیشتر برای نقش «جف کلارک»، در سریال تلویزیونی NBC Chicago Fire شناخته می‌شود. در ژانویه 2019، او در فیلم An Acceptable Loss به ایفای نقش پرداخت و در سال 2023 میزبانی برنامه بازی Switch on Game Show Network را آغاز کرد.

فیبی نیکولز در نقش آن اندرسون

سریال Eric

«فیبی سارا نیکولز» (Phoebe Nicholls) یک بازیگر سینما، تلویزیون انگلیسی است که در تاریخ 7 آوریل 1957 (18 فروردین 1336) متولد شد. او برای بازی در نقش «کوردلیا فلایت» در فیلم Brideshead Revisited و به عنوان مادر «جان مریک» در فیلم The Elephant Man شناخته می‌شود.

«نیکولز» دختر بازیگران «آنتونی نیکولز» و «فیث کنت» است. او در مدرسه مرکزی گفتار و نمایش آموزش دید و در 6 ژوئیه 1985 (16 خرداد 1364) با کارگردان «چارلز استوریج» ازدواج کرد.

نمرات سریال Eric

سریال Eric
نمرات سریال Eric

با توجه به اینکه مینی سریال اریک همچنان منتشر نشده، نمرات توسط وب‌سایت‌های مختلف مشخص نیست و به محض انتشار در همین صفحه قرار می‌گیرد.

سوالات متداول

سریال اریک چند قسمت دارد؟

این مینی سریال به صورت یک مجموعه 6 قسمتی از شبکه «نتفلیکس» پخش خواهد شد.

آیا سریال اریک به صورت هفتگی پخش می‌شود؟

خیر، تمام قسمت‌های این سریال به صورت یکجا منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *