جولیا رابرتز به فیلم جدید لوکا گوادانینو پیوست

جولیا رابرتز به فیلم جدید لوکا گوادانینو ملحق شد. این فیلم در آمازون MGM به نمایش در می‌آید و همکاری «رابرتز» و کارگردان «لوکا گوادانینو»، بسیار جذاب خواهد بود.

پس از مذاکرات سریع در ماه گذشته توسط «نورا گرت»، «جولیا رابرتز» به‌عنوان ستاره و «لوکا گوادانینو» به‌عنوان کارگردان، به استودیو آمازون MGM می‌پیوندند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جولیا رابرتز به فیلم جدید لوکا گوادانینو پیوست

براساس یک لاگ‌لاین رسمی، فیلم «لوکا گوادانینو»، داستان یک استاد کالج را دنبال می‌کند که در موقعیتی پیچیده قرار می‌گیرد. وقتی یک دانش‌آموز موفق توسط یکی از همکارانش متهم می‌شود، راز تاریکی از گذشته او را تهدید می‌کند. حالا «رابرتز» در موقعیتی شخصی و حرفه‌ای قرار می‌گیرد. «آلن ماندلبام»، فیلمنامه را به «Imagine Entertainment» آورد و با همکاری CAA، آن را به استعدادهای برتری مانند «گوادانینو» و «رابرتز» معرفی کرد.

فیلم جدید لوکا گوادانینو

«نورا گرت»، نویسنده فیلمنامه جدیدی که اولین‌بار در این حوزه فعالیت می‌کند، فیلمنامه این اثر را نوشته و «کارن لوندر» از شرکت «Imagine Entertainment»، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی مسئولیت خواهد داشت.

در حال حاضر، «برایان گریزر» و «آلن ماندلبام» به‌عنوان مدیران شرکت «Imagine Entertainment» در حال تولید این فیلم به نمایندگی از شرکت «فرنسی» هستند و با همراهی «لوکا گوادانینو»، این فیلم را در حال تولید می‌بینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جولیا رابرتز به فیلم جدید لوکا گوادانینو پیوست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *