کارگردان فیلم Ready or Not 2 مشخص شد

« آدام رابیتل »، کارگردان مجموعه فیلم‌های اتاق فرار و توطئه‌آمیز: آخرین کلید در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Ready or Not 2 است.

فیلم Ready or Not در سال 2019 تولید شد و «سامارا ویوینگ» در نقش «گریس لو دوماس» به آن باز خواهد گشت. «جف اسنایدر» اعلام کرد که شرکت «فاکس سرچ‌لایت» بسیار برای ساخت دنباله Ready or Not است، اما کارگردانان نسخه اول، یعنی «مت بتینلی-اولپین» و «تایلر گیلت»، در حال حاضر درگیر کار روی فرنچایز جیغ هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان فیلم Ready or Not 2

اخبار مذاکره «آدام رابیتل» از طریق بلاگ شخصی «جف اسنایدر» منتشر و همچنین برای این پروژه 10 برابر بودجه 6 میلیون دلاری این فیلم بودجه در نظر گرفته شده است.

فیلم Ready or Not 2

«گریس» که در شب عروسی خود به دست خانواده ثروتمند و فاسد همسرش به ستوه آمده بود، در فیلم اول تنها باقی می‌ماند؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که در این دنباله، داستان به سمتی جدید می‌رود و همچنین به علت ماهیت خانوادگی طلسمی که در این فیلم کمدی ترسناک وجود دارد و تمامی اعضای خانواده به آن اعتقاد دارند، ممکن است برخی از اعضای خانواده در تلاش باشند تا وضعیت را بهبود دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مشخص شدن کارگردان فیلم Ready or Not 2 چیست؟ آیا قسمت اول این سینمایی را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *