چنس پردومو بازیگر سریال Gen V درگذشت

« چنس پردومو »، بازیگری که به تازگی در سریال Gen V حضور داشته است، بامداد امروز بر اثر سانحه رانندگی، در سن 27 سالگی درگذشت.

مجموعه تلویزیونی Gen V، نسخه فرعی یا همان اسپین آف سریال The Boys است که از سرویس آمازون پرایم محسوب می‌شود و در سال گذشته پخش شد. «چنس پردومو» نیز یکی از بازیگران این سریال بود. بامداد امروز، او به علت تصادف در یک حادثه موتورسیکلت، در سن 27 سالگی از دنیا رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


چنس پردومو بازیگر سریال Gen V درگذشت

همچنین، او در سریال Chilling Adventures of Sabrina نیز حضور داشته است. تاکنون تأیید نشده که این حادثه موتورسواری در لس‌آنجلس یا جای دیگری رخ داده یا خیر. «چنس پردومو» به خاطر نقش «امبروز اسپلمن» در سریال Chilling Adventures of Sabrina از سرویس نتفلیکس شناخته می‌شود. او این نقش را در چهار فصل از سال 2018 تا 2020 ایفا کرده بود.

همچنین، او به خاطر نقش «آندره اندرسون» در سریال Gen V از سرویس آمازون پرایم، شهرت داشت. طبق اعلام رسانه ورایتی، به دلیل مرگ ناگهانی «چنس پردومو»، تولید فصل دوم سریال Gen V متوقف شده و هنوز مشخص نیست که زمان ادامه آن چه زمانی خواهد بود.

چنس پردومو

چندی پیش، مدیر برنامه این بازیگر، در یک بیانیه، مرگ او را تأیید کرد و گفت:

با ناراحتی عمیق، خبر درگذشت ناگهانی «چنس پردومو» در نتیجه تصادف موتورسیکلت را تأیید می‌کنم. مقامات اعلام کرده‌اند که در این حادثه هیچ شخص دیگری دخیل نبوده است. عشق و اشتیاق او نسبت به هنر و زندگی، توسط همه کسانی که او را می‌شناختند احساس شده و گرمای او همچنان در قلب کسانی که او را دوست داشتند باقی خواهد ماند. ما خواهان احترام به حریم خصوصی خانواده‌اش هستیم تا بتوانند برای از دست دادن پسر و برادر خود سوگواری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری این سریال چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *