بازیگران فیلم Final Destination: Bloodlines مشخص شدند

اخیرا لیست بازیگران فیلم Final Destination ، اثر جدید از فرنچایز مقصد نهایی به نام مقصد نهایی: خون‌ریزی به انتشار رسیده است.

این فرنچایز که در سال 2000 میلادی شروع به کار کرد و تاکنون پنج فیلم از آن ساخته شده است، در فیلم آخرین قسمت خود به نام مقصد نهایی 5، پس از 13 سال به استقبال طرفداران خود رفت و درآمدی بالغ بر 157 میلیون دلار داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Final Destination: Bloodlines

حالا کارگردان سه گانه فیلم‌های مرد عنکبوتی مارول به نام «جان واتس»، در نقش تهیه‌کننده، برای احیای این سری جدید به نام فیلم Final Destination Bloodlines در حال کار است. فیلم ششم از سری مقصد نهایی که قرار است در سال 2025 اکران شود. هنوز اطلاعات دقیقی درباره داستان و شخصیت‌ها منتشر نشده، اما به تازگی بازیگران جدید آن معرفی شده‌اند.

بازیگران فیلم Final Destination

در این فیلم هنرمندانی همچون «برک بسینجر»، «تئو بریونز»، «کیتلین سانتا یوانا»، «ریچارد هارمون»، «آنا لور»، «اوون پاتریک جوینر»، «مکس لوید جونز» و «تینپو لی» حضور خواهند داشت. همچنین حضور بازیگر نمادین این سری، «تونی تاد»، نیز در این فیلم تایید شد. هم اکنون، فرایند تولید این فیلم در کانادا در حال انجام است و «زک لیپوفسکی» و «آدام بی استین سکان» به عنوان کارگردانان، مسئولیت ساخت این دنباله را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گروه بازیگران فیلم Final Destination: Bloodlines چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *