تریلر فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp منتشر شد

به تازگی اولین تریلر فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp (وودی دارکوب به کمپ می‌رود) در سایت‌های خارجی و فضای مجازی به انتشار رسید.

«تنفلیکس» در روز جمعه این هفته تریلر فیلم وودی دارکوب به کمپ میرود را منتشر کرد. این فیلم بر اساس شخصیت محبوب کارتونی «وودی دارکوب» در آینده نزدیک اکران خواهد شد. در این تریلر، «وودی دارکوب» با صدای «اریک بائوزا» سعی می‌کند از تعطیلات یک اردوگاه جلوگیری کند. پس از اخراج شدن از جنگل، او به دنبال یافتن یک خانه جدید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

«جان رزنبام» به عنوان کارگردان و «کوری ادواردز»، «جیم مارتین» و «استیون مازور» به عنوان نویسندگان فیلمنامه در این فیلم همکاری می‌کنند. وودی دارکوب برای اولین بار در سال 1940 توسط «والتر لانتس» و «بن هارداوی» خلق و در دهه 1950 وارد دنیای کارتون‌های تلویزیونی شد. او حتی یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر نیز دریافت کرده است.

در ادامه تریلر Woody Woodpecker Goes to Camp را مشاهده خواهید کرد:

در سال 2017، «یونیورسال» یک انیمیشن دیگر با عنوان وودی دارکوب به کارگردانی «الکس زم» و با بازی «اریک بائوزا» ساخت. این فیلم با بودجه 10 میلیون دلار ساخته شد و در سراسر جهان 15 میلیون دلار فروش کرد.

قبل از آن، دو سریال تلویزیونی در دوره‌های 1957 تا 1977 و 1999 تا 2003 پخش شدند و پس از آن یک سریال دیگر از سال 2018 تا 2022 به انتشار رسید. فیلم وودی دارکوب به کمپ می‌رود در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) توسط «نتفلیکس» پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *