بخش تبلیغات به پلتفرم دیسکورد اضافه خواهد شد

نرم افزار محبوب دیسکورد ، در ماه گذشته، ویژگی Sponsored Quests را به صورت معرفی کرد که یک روش برای نمایش تبلیغات به کاربران است.

طبق توضیحات مدیر این پلتفرم، کاربران این ویژگی را می‌توانند مانند بازی استریم کرده و ماموریت‌هایی که توسط تبلیغ‌کننده مشخص شده را انجام دهند و در نتیجه جوایز ویژه درون بازی دریافت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: مشخصات کلی پردازنده‌های گرافیکی نسل جدید انویدیا مشخص شدند

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بخش تبلیغات به پلتفرم دیسکورد اضافه خواهد شد

برای دریافت جایزه، حداقل یکی از دوستان کاربر باید استریم را تماشا کند. حالا، وال استریت جورنال (WSJ) در گزارشی جدید ادعا می‌کند که این برنامه در هفته جاری راه‌اندازی و به بخشی دائمی از دیسکورد تبدیل خواهد شد.

کاربران در گوشه پایین چپ تصویر خود، تبلیغات پولی را مشاهده خواهند کرد. در گذشته، دیسکورد اعلام کرده بود که مخالف تبلیغات شده وابسته نمی‌شود؛ اما WSJ در گزارش خود ادعا می‌کند که این شرکت در حال استخدام حداقل ده نفر برای واحد فروش و تبلیغات خود است.

دیسکورد

تا به حال، دیسکورد برای کسب درآمد از اشتراک Nitro خود استفاده می‌کرد. این اشتراک با پرداخت مبلغی بین 3 تا 10 دلار در ماه، امکاناتی مانند آپلود فایل‌های بزرگ را ارائه می‌کند. به گفته منابع WSJ، این برنامه توانسته درآمد 600 میلیون دلار در سال جاری را کسب کند که چهار برابر درآمد سال 2020 است.

در ابتدای سال جاری، این شرکت 17 درصد از نیروهای خود را تعدیل کرد و «جیسون سیترو»، مدیرعامل این پلتفرم، این تصمیم را به این دلیل گرفت که تعداد نیروهای کاری آن‌ها بیش از حد سریع رشد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ این پلتفرم چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *