پنجمین قسمت از فیلم ماتریکس ساخته خواهد شد

استودیو ساخت سری فیلم‌های ماتریکس اعلام کرد که پنجمین قسمت از فیلم ماتریکس در حال ساخت است، اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

این فیلم اولین قسمت از سری فیلم‌های ماتریکس خواهد بود که «لانا» و «لیلی واچوفسکی» قرار نیست آن را کارگردانی کند و «درو گدارد»، وظایف فیلمسازی را بر عهده خواهد داشت. او همچنین به همراه شریکش در «گدراد تکلیس» و «سارا اسبرگ»، فیلمنامه را نوشته و تهیه‌کنندگی را انجام خواهد داد. «لانا واچوفسکی» که کارگردانی آخرین قسمت ماتریکس یعنی رستاخیزها در سال 2021 را نیز بر عهده داشت، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پنجمین قسمت از فیلم ماتریکس

هنوز مشخص نیست که چه کسانی از دنیای ماتریکس خداحافظی خواهند کرد و بازیگران اصلی یعنی «کیانو ریوز» و «کری آن ماس» را مانند تمام فیلم‌های قبلی به عنوان «نئو» و «ترینیتی» خواهیم دید یا خیر. تنها اطلاعاتی که در دسترس بوده، پیوستن «یحیی عبدالمتین دوم»، «جاناتان گروف»، ننیل پاتریک هریس» و «پریانکا چوپرا جوناس» به این فیلم است.

جزئیات داستان هنوز فاش نشده؛ اما «جسی ارمن»، مدیر تولید موشن پیکچرز «برادران وارنر»، اذعان می‌کند که داستان آن، دنیای فانتزی را بدون فاصله گرفتن از چیزی که باعث موفقیت سریال شده، پیش خواهد برد.

«درو»، کارگردان این قسمت از فیلم‌های ماتریکس با ایده جدیدی به «برادران وارنر» آمد که افراد زیادی معتقدند راهی باور نکردنی برای ادامه دنیای ماتریکس خواهد بود. «ارمن» در بیانیه‌ای گفت:

سریال‌ها و شخصیت‌ها. کل تیم در «برادران وارنر دیسکاوری» از اینکه «درو» در حال ساخت فیلم جدید ماتریکس است، هیجان زده هستند.

فیلم ماتریکس

«گدارد» درمورد فیلم‌های ماتریکس گفت:

اغراق‌آمیز نیست که بگویم فیلم‌های ماتریکس زندگی من را تغییر دادند. هنرمندی «لانا» و «لیلی»، هر روز برایم الهام بخش بود و من بخاطر این فرصت برای تعریف داستان در دنیای آن‌ها سپاسگزارم.

ماتریکس که اولین‌بار در سال 1999 پخش شد و یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های علمی تخیلی تمام دوران به حساب می‌آید. قسمت چهارم آن که پس از 18 سال وقفه تولید شد و اولین قسمتی بود که فقط «لانا» کارگردانی آن را بر عهده داشت، یک ناامیدی بزرگ در گیشه بود. این فیلم تنها 159 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 190 میلیون دلاری خود به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ماتریکس 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *