بندیکت کامبربچ و اولیویا کولمن در فیلم The War of the Roses با همدیگر همبازی خواهند شد

بندیکت کامبربچ و الیویا کولمن در بازسازی فیلم The War of the Roses با عنوان فارسی جنگ رزها به کارگردانی «جی روچ» به ایفای نقش می‌پردازند.

«جی روچ»، کارگردانی که با فیلم‌هایی مانند Recount و Bombshell معروف شد، می‌خواهد یک فیلم درام بسازد. «تونی مک‌نامارا» نویسنده The War of the Roses که برای نوشتن فیلم تحسین‌شده Poor Things توسط استودیو «Searchlight» نامزد جایزه اسکار شد، فیلمنامه این اثر را بر اساس یکی از رمان‌های «وارن آدلر» نوشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همبازی شدن بندیکت کامبربچ و اولیویا کولمن در فیلم The War of the Roses

«بندیکت کامبربچ» و «اولیویا کولمن» در بازسازی فیلم کلاسیک جنگ رزها بازی خواهند کرد. این فیلم کمدی تاریک که در حال حاضر، توسط «جی روچ» کارگردانی خواهد شد. فیلمنامه آن توسط «تونی مک‌نامارا» بر اساس رمانی از «وارن آدلر» نوشته شده است.

فیلم The War of the Roses

«متیو گرینفیلد»، مدیرعامل «سرچ لایت»، در مورد این پروژه گفت:

این فیلم داستانی بسیار خنده‌دار دارد و درباره زندگی و در عین حال بسیار انسانی دارد. با «جی» در نقش کارگردان و حضور «بندیکت»، «اولیویا و تونی»، ما یک تیم رویایی داریم که داستان این فیلم را روایت می‌کنند.

«بندیکت کامبربچ» شرکت خود، «SunnyMarch» را با همکاری «لی کلارک» و «آدام آکلند» که از سال 2017 در حال توسعه این پروژه هستند، تولید خواهد کرد. همچنین، «اولیویا کولمن» نیز تحت نظر شرکت تولیدی «South of the River» با «اد سینکلر» و «تام کارور»، به همراه «جی روچ» و «میشل گراهام»، در تولید این فیلم شرکت خواهد کرد.

«آدام آکلند» از شرکت «SunnyMarch» گفت:

ما به شدت متحمل هستیم که با این تیم بی‌نظیر روی این پروژه خاص کار کنیم. مدت زمان زیادی است که کار «جی روچ» را تحسین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن «بندیکت کامبربچ» و «اولیویا کولمن» در فیلم The War of the Roses چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *