رده‌بندی سنی فیلم Joker: Folie à Deux مشخص شد + پوستر

پس از انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Joker: Folie à Deux، صبح امروز، درجه سنی رسمی فیلم اعلام شده و دنباله فیلم جوکر درجه سنی R دریافت خواهد کرد. این درجه سنی بر اساس خشونت زیاد، زبان، برهنگی و روابط بیشتر در فیلم تعیین شده است.

رده‌بندی سنی این دنباله فیلم، مشابه درجه سنی فیلم جوکر اصلی است. در فیلم اول جوکر، خشونت خونین، رفتار نامتعارف، زبان و تصاویر جنسی، باعث تعیین رده‌سنی R شده بود. به نظر می‌رسد این دنباله فیلم کمترین میزان خشونت را داشته باشد؛ اما روابط بیشتری در آن وجود خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رده‌بندی سنی فیلم Joker: Folie à Deux مشخص شد + پوستر

فیلم جوکر 2 نمایشی از «هارلی کویین» با بازی «لیدی گاگا» است. این فیلم یک اثر موزیکال خواهد بود و رابطه عاشقانه «آرتور فلک» با بازی و «اکین فینیکس» و «هارلی کویین» را نشان می‌دهد. عمده داستان فیلم در «آسایشگاه آرکهام» رخ می‌دهد.

فیلم Joker: Folie à Deux
دومین فیلم جوکر

علاوه بر «لیدی گاگا»، «زازی بیتز»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لافلند» نیز در فیلم حضور خواهند داشت. تاریخ اکران Joker: Folie à Deux برنامه‌ریزی شده و در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رده‌بندی سنی فیلم Joker: Folie à Deux چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت اثر اول خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *