فیلم کافه کنار جاده در آمازون رکوردشکنی کرد

فیلم کافه کنار جاده با نقش‌آفرینی و حضور جیک جیلنهال ، در دو هفته اول اکران خود در پلتفرم تماشای آنلاین «آمازون پرایم»، به 50 میلیون بیننده دست یافت.

استودیو «آمازون» اعلام کرد که فیلم Road House ساخته «داگ لیمان»، در دو هفته اول اکران خود، بیش از 50 میلیون تماشاگر در سراسر جهان را به خود جذب کرده و در 10 روز نخست، تبدیل به پربیننده‌ترین فیلم پلتفرم آنلاین «آمازون پرایم» شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رکوردشکنی فیلم کافه کنار جاده در آمازون

«داگ لیمان»، کارگردان این فیلم، در یک نامه عمومی در ماه ژانویه، استودیو «آمازون» را به دلیل عدم اکران فیلم در سینماها قبل از انتشار آنلاین، مورد انتقاد قرار داد. این فیلم داستان «الوود دالتون»، یک مبارز سابق یواف‌سی را روایت می‌کند که به عنوان یک مامور امنیت و اخراج افراد خلافکار در یک رستوران مشغول به کار است، اما به زودی متوجه می‌شود که وضعیت رستوران و ماموریتش، به شکلی که به نظر می‌رسد نیست.

فیلم کافه کنار جاده

فیلم کافه کنار جاده نوشته «آنتونی باگاروزی» و «چارلز موندری» است و تهیه‌کنندگی آن را «جوئل سیلور» برعهده دارد. در این فیلم، «دانیلا ملچیور»، «بیلی مگنوسن»، «جسیکا ویلیامز»، «یواخیم دی آلمیدا»، «کانر مک گرگور» و «لوکاس گیج» همراه با «جیک جیلنهال» در نقش اصلی به تصویر کشیده شده‌اند. این فیلم، بازسازی فیلمی با همین نام از سال 1998 به کارگردانی «رودی هرینگتون» و با حضور «پاتریک سویزی» در نقش اصلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکرودشکنی فیلم Road House چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *