همنواز

دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

به نظر می‌رسد که دنیس ویلنوو قصد دارد پیش از ساخت Dune 3، با اقتباس از سری کتاب های Nuclear War: A Scenari ، کارگردانی فیلم دیگری را انجام دهد.

در سال‌های اخیر، سینمای هالیوود به طرز عجیبی به سمت تولید آثاری با محور بمب اتم و جنگ هسته‌ای گرایش پیدا کرده است. «کریستوفر نولان» با تولید فیلم بیوگرافی و حماسی اوپنهایمر (Oppenheimer) در سال قبل، توجه عموم را به خود جلب کرد و به دستاوردهایی همچون دریافت جوایز متعددی دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

در حینی که فیلم تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two) به‌عنوان یکی از بهترین دنباله‌های علمی تخیلی در تاریخ سینما شناخته شده و در حال جلب توجه بزرگی در صنعت سینما است، کارگردان و نویسنده آن، «دنی ویلنوو»، برنامه‌هایی برای تولید یک پروژه سینمایی متفاوت دارد.

قبل از اتمام سه‌گانه حماسی تلماسه با فیلم Dune 3 که تولید آن تایید شده، وی قصد دارد تا به همکاری با کمپانی «لجندری»، در اقتباسی از کتاب جنگ اتمی: یک سناریو نوشته «آنی جیکوبسن» بپردازد.

دنیس ویلنوو

این کتاب به طور عمیق به تأسیسات نظامی هسته‌ای می‌پردازد و فناوری‌ها، برنامه‌ها، سلاح‌های مرتبط و خطرات مربوط به آن را بررسی می‌کند. سناریوی کتاب به سوال چه اتفاقی می‌افتاد اگر یک جنگ اتمی در سراسر جهان رخ می‌داد و پیامدهای پرتاب موشک‌های اتمی پس از چند دقیقه پرداخته است. این کتاب به دلیل بحران‌های بین‌المللی اخیر و کسب جوایز متعدد، توجه زیادی به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اقتباسی دنیس ویلنوو از رمان Nuclear War: A Scenario چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *