فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید

پس از لو رفتن چند سکانس از «مت»، «فرانک کسل» و بقیه بازیگران، فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید و وارد مرحله پیش تولید شد.

با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال دردویل: تولد دوباره به پایان رسیده است، می‌توانیم تخمین بزنیم که مراحل پس از تولید چقدر طول می‌کشد و به همین دلیل، احتمالاً به تاریخ انتشار احتمالی Daredevil: Born Again برسیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پایان فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again

به نظر می‌رسد که این مجوعه وقایع سطح خیابان مانند سریال اکو را به تصویر بکشد. فیلمبرداری اکو در آوریل 2022 شروع شد و در آگوست 2022 به پایان رسید. این پروسه 5 ماه طول کشید و علاوه بر تاخیرهای مربوط به اعتصابات هالیوود، این زمان به 16 ماه رسید.

سریال Daredevil: Born Again

یکی دیگر از سریال‌های سطح خیابانی که می‌توانیم از آن برای پیش‌بینی تاریخ انتشار استفاده کنیم، Hawkeye است که فیلمبرداری آن در دسامبر 2020 آغاز شد و در آوریل 2021، مانند اکو، پنج ماه بعد به پایان رسید. سپس، Hawkeye در نوامبر 2021، حدود هفت ماه بعد، منتشر شد.

فیلمبرداری Daredevil: Born Again در اواخر ژانویه 2024 شروع شد و اکنون در اوایل آوریل 2024 به پایان رسیده است، بنابراین فقط دو ماه بیشتر طول کشیده است. تا سال بعدی 9 ماه باقی مانده است و به نظر می‌رسد که این سریال در ژانویه 2025 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال دردویل: تولد دوباره چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت سریال دردویل «نتفلیکس» را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Forbes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *