همنواز

لوگوی فیلم Gladiator 2 منتشر شد

اولین لوگوی فیلم Gladiator 2 «ریدلی اسکات» به عنوان بخشی از نمایشی که در هفته آینده برای «CinemaCon» به نمایش گذاشته می‌شود، دیده شد.

کنوانسیون سالانه غرفه داران، اخبار و اطلاعیه‌های مهمی را از استودیوهای مختلف مانند «دیزنی»، «برادران وارنر»، «یونیورسال»، «سونی» و «پارامونت» به همراه دارند. انتظار می‌رود که از فیلم Gladiator 2 ، ادامه‌‌ای بر اثر حماسی محصول سال 2000 و برنده جوایز اسکار، اثر «ریدلی اسکات» در این رویداد به عنوان بخشی از پنل «پارامونت» در 11 آوریل مصادف با 23 فروردین رونمایی شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لوگوی فیلم Gladiator 2

برخلاف رویدادهای دیگر، «CinemaCon» به ندرت شاهد پخش تریلر به طور همزمان بوده، بنابراین محتمل‌ترین افشاگری در هفته آینده از این فیلم، انتشار فیلم و تصاویر آن است.

«پل مسکال» نقش بزرگسالی «لوسیوس»، پسر «لوسیلا» را از فیلم اول بازی می‌کند. در اوایل قرن سوم پس از میلاد، زمانی که برادران «کاراکالا» و «گتا» به طور مشترک حکومت می‌کنند تا زمانی که ظالم خونخوار «کاراکالا» دستور قتل «گتا» را صادر کرد.

در ادامه می‌توانید لوگوی فیلم گلادیاتور 2 را مشاهده کنید:

لوگوی فیلم Gladiator 2

در این فیلم، «دنزل واشنگتن» در نقش یک گلادیاتور بازنسشته بازی می‌کند که آزادی خود را به دست آورده و اکنون فردی ثروتمند است؛ اما همچنان کینه‌ای در دل دارد. «پدرو پاسکال»، «جیمون هونسو»، «مت لوکاس» و «درک جاکوبی» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم Gladiator 2 قرار است در روز شکرگزاری یعنی 3 آذر در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لوگوی فیلم Gladiator 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Darkhorizons


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *