احتمال ساخت فصل سوم سریال Loki وجود دارد

لوکی یکی از شاهکارهای برجسته در تاریخ دنیای سینمایی مارول است که اخیراً صحبت‌هایی در مورد ساخت فصل سوم سریال Loki وجود دارد.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با تمرکز بر ایده جهان‌های موازی آغاز شد. پس از پایان حماسه سنگ‌های بی‌نهایت، طرفداران مارول شاهد افت کیفیت آثار این فرنچایز بزرگ بودند، اما سریال لوکی با بازی «تام هیدلستون» توانسته جایگاهی ممتاز در میان آثار ابرقهرمانی سال‌های اخیر هالیوود به دست آورد و نظر مثبت طرفداران دنیای سینمایی مارول را به همراه داشته باشد.

توجه: اگر سریال Loki را تماشا نکرده‌اید، ادامه مطلب داستان این مجموعه را به شما لو می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا فصل سوم سریال Loki ساخته می‌شود؟

شخصیت «لوکی» یکی از نقاط قوت و ارزشمند دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. او در ابتدا به عنوان یک ابرشرور معرفی شد، اما به تدریج به یک قهرمان تبدیل گردید که برای جلوگیری از نابودی جهان‌های موازی، حاضر به فداکاری شد. پایان فصل دوم لوکی با سکانسی دراماتیک و احساسی همراه بود. این پایان، ارزشمند بوده و باعث افتخار بازیگر اصلی شده است.

در مصاحبه‌های اخیر، «تام هیدلستون» اظهار کرده که درباره آینده سریال لوکی اطلاعاتی ندارد. او پیش‌تر فکر می‌کرد که پایان راه این شخصیت فرا رسیده، اما چنین اتفاقی رخ نداده است. اگر فصل دوم نشان دهنده پایان راه بوده باشد، به این پایان بسیار خواهد کرد.

فصل سوم سریال Loki

شخصیت «لوکی» از خدای شرارت به خدای زمان تبدیل شده و وظیفه دارد که کنترل و محافظت از خط‌های زمانی در جهان‌های موازی را بر عهده بگیرد. او بدون شک در مواجهه با تهدیدهایی مانند «کانگ فاتح»، به دیگر قهرمانان دنیای سینمایی مارول کمک خواهد کرد.

مجموعه تلویزیونی لوکی از لحاظ نمرات منتقدین و بازخورد مخاطبان، یکی از پرطرفدارترین آثار سرویس استریم «دیزنی پلاس» است و این می‌تواند ترغیب کننده‌ای برای ساخت فصل سوم این مجموعه باشد.

با این وجود، اطلاعاتی درباره آینده «لوکی» در پروژه‌های آتی دنیای سینمایی مارول وجود ندارد. صبر لازم است تا ببینیم که «تام هیدلستون» در کدام پروژه‌های آتی MCU نقش آفرینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Loki چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *