نمرات اولیه فیلم Monkey Man منتشر شد

فیلم Monkey Man یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی در سال 2024 است و اخیراً نمره اولیه آن توسط وب‌سایت‌های معتبر منتشر شد.

فیلم مرد میمونی توسط «یونیورسال»، این هفته در بیش از سه هزار سالن سینما اکران شده است. پس از فروش 1.4 میلیون دلاری در پنجشنبه شب، این فیلم با افتتاحیه 10.5 میلیون دلاری رو به رو خواهد بود. این فیلم نخستین فیلم بلند «دو پاتل» (کارگردان) است و توسط «یونیورسال» و «مانکی‌پا» تحت مدیریت «جردن پیل» خریداری شد. این فیلم با قراردادی کمتر از 10 میلیون دلار از استودیویی که ورشکسته شده بود تهیه گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم Monkey Man

«پاتل» برای اکران مرد میمونی به جشنواره جنوب از جنوب غربی سفر کرده و نقدهای مثبتی دریافت نمود. تاکنون این فیلم امتیاز 87 از 100 در راتن تومیتوز را کسب کرد. فروش روز اول مرد میمونی با فیلم مرد شمالی (The Northman) از کارگردان «رابرت اگرز» که به افتتاحیه 12.2 میلیون دلاری رسید، قابل مقایسه است.

فیلم Monkey Man

Monkey Man تا به حال موفق شده از وب‌سایت Imdb نمره 7.8 از 10، از وب‌سایت راتن تومیتوز نمره 87 از 100 و از وب‌سایت متاکرتیک نمره 71 از 100 را دریافت کند. به نظر می‌رسد که این فیلم مورد پسند منتقدان و بینندگان سینما قرار گرفته و به احتمال زیاد موفقیت زیادی در باکس آفیس به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Monkey Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *