پوستر جدید فیلم The Fantastic Four منتشر شد

در میان اطلاعات جدیدی که درباره سینما و تلویزیون مارول استودیو منتشر شده، امروز پوستر جدیدی از فیلم The Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) به انتشار رسید.

این پوستر، نمای کاملی از شخصیت «هیومن تورچ» در فیلم Fantastic Four را نشان می‌دهد و در آن آمده که «جوزف کوئین» نقش این شخصیت را ایفا می‌کند. «هیومن تورچ» در این فیلم، ظاهری کلاسیک‌تر و متفاوت‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر جدید فیلم The Fantastic Four به انتشار درآمد

در The Fantastic Four، بازیگرانی از قبیل «پدرو پاسکال» در نقش «رید ریچاردز» (آقای شگفت‌انگیز)، «ونسا کربی» در نقش «سو استورم» (زن نامرئی)، «جوزف کوئین» در نقش «جانی استورم» (هیومن تورچ)، «ابن ماس-بچراک» در «نقش بن گریم» (تینگ) و «جولیا گارنر» در نقش «شالا-بال» (سیلور سرفر) حضور خواهند داشت. همچنین، جست‌وجو برای انتخاب بازیگری برای نقش «گالاکتوس» به‌عنوان شخصیت شرور و اصلی فیلم همچنان ادامه دارد.

فیلم The Fantastic Four

The Fantastic Four در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (3 مرداد 1404) منتشر خواهد شد. «مت شکمن»، کارگردان سریال WandaVision، مسئولیت کارگردانی بر روی این ریبوت فیلم Fantastic Four را برعهده دارد.

فیلمنامه این فیلم نیز توسط «جاش فریدمن»، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water ساخته شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید The Fantastic Four چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منابع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *