لیام همسورث تمرینات خود را برای بازی در نقش ویچر آغاز کرد

به تازگی خبری منتشر شده که تمرینات لیام همسورث برای بازی در نقش ویچر را نشان می‌دهد. این بازیگر آمادگی بدنی‌اش را برای بازی در نقش «گرالت» نشان داد.

«لیام همسورث»، بازیگر معروف فیلم The Hunger Games با انتشار تصویری جدید در صفحه اینستاگرام خود؛ آمادگی بدنی‌اش را برای بازی نقش «گرالت ریویایی» در فصل چهارم سریال The Witcher نشان داد. همچنین اعلام شده که فیلمبرداری فصل چهارم این سریال از دوشنبه هفته جاری در انگلستان آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تمرینات لیام همسورث برای بازی در نقش ویچر

در سریال فصل چهارم سریال ویچر، «دنی وودبرن» نقش «زولتان چیوی»، دورف دوست‌داشتنی مجموعه را بازی می‌کند. همچنین «شارلتو کوپلی» در نقش یک شکارچی جایزه‌ بگیر به نام «لئو بونهارت» و «جیمز پیورفوی» نیز در نقش مشاور دادگاه و جاسوسی به نام «استفن اسکلن» حضور خواهند داشت.

تمرینات لیام همسورث برای بازی در نقش ویچر

 

این سریال بر اساس رمان‌های «آندری ساپکوفسکی» ساخته شده که داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در دنیایی که اغلب مردم شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، یک شکارچی هیولای تنها به نام «گرالت» از «ریویا» سعی دارد تا جایگاه خود را پیدا کند؛ اما وقتی دست تقدیر او را به سوی یک جادوگر قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه نفر باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌ شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمرینات لیام همسورث برای بازی در نقش ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *