ساعت پخش سریال سرزمین خونین از شبکه چهار مشخص شد

فصل دوم مینی‌ سریال سرزمین خونین یا Bloodlands از تاریخ 24 فروردین 1403 روی «شبکه چهار» به روی آنتن می‌رود. ادامه داستان این کاراگاه فاسد چه می‌شود؟

سریال Bloodlands ، یک مینی‌سریال درام، جنایی و دلهره‌آور بود و در سال 2022 تولید شد. این مینی‌سریال 6 قسمت دارد که توسط «کریس برندون» (Chris Brandon) ساخته شده است. در این سریال، «جیمز نزبیت» (James Nesbitt)، «لورکان کرانیچ» (Lorcan Cranitch) و «لیزا داوان» (Lisa Dwan) نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال سرزمین خونین از شبکه چهار مشخص شد

مجموعه مینی سریال جنایی سرزمین خونین در فصل دوم، ادامه داستان کارآگاه فاسد پلیس، «تام برانیک» با نام مستعار «جالت» را روایت می‌کند. پس از جنایت‌هایش، او دهه‌ها رد خود را در پرونده «جالت» پوشانده است.

در فصل جدید، یک حسابدار کشته می‌شود و شمش‌های طلای او که سرقت آن‌ها محصول جنایت «تام برانیک» است، نیز از بین می‌روند. این اتفاقات مجدداً پرونده‌ای را برای «تام برانیک» باز می‌کند. او باید از یک سو مدارکی علیه خود را در آن نابود سازد و از سویی دیگر طلاهای گم‌شده که به عنوان حق خود می‌داند، را پیدا کند.

 

سریال سرزمین خونین

این سریال توانسته در سایت تخصصی IMDB امتیاز 7 از 10 را به دست آورد. فصل اول این مجموعه در سال 1401 به همرسانی شبکه چهار رفت و همچنین تکرار این مجموعه نیز در ساعت‌های 11 و 16 همان روز پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سرزمین خونین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *