از پوستر فیلم هفتاد سی رونمایی شد

«بهرام افشاری»، بازیگر معروف سینما و تلویزیون؛ اکنون در نخستین تجربه کارگردانی خود، فیلم هفتاد سی را با حضور «هوتن شکیبا» اکران کرده است.

«بهرام افشاری» که پیش‌تر با بازی در سریال معروف پایتخت به شهرت رسید، در اولین اقدام خود به عنوان کارگردان در سینما، فیلم هفتاد سی را بر روی صحنه می‌برد. داستان فیلم هنوز مشخص نشده، اما فیلمبرداری آن در تهران آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم هفتاد سی

«بهرام افشاری» که یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است، با بازی در سریال پایتخت در نقش «بهتاش» به شهرت رسید. این بار «بهرام افشاری» اولین فیلم خود را به عنوان کارگردان بر روی صحنه خواهد برد.

هفتاد سی، یک فیلم کمدی اجتماعی با بازیگرانی همچون «الهه حصاری»، «صدف اسپهبدی»، «حسین پاکدل» و «مهدی حسینی‌ نیا» بر روی صحنه خواهد رفت. «بهرام افشاری» و «هوتن شکیبا» نقش‌های اصلی این فیلم کمدی را بر عهده دارند.

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم هفتاد سی را تماشا کنید:

فیلم هفتاد سی
پوستر هفتاد سی

پوستر و لوگوی این فیلم توسط «محمد روح الامین» طراحی شد. فیلم هفتاد سی پنجمین همکاری «بهرام افشاری» و تهیه‌کننده‌اش، «سید ابراهیم عامریان» است. این دو قبلا در فیلم‌هایی همچون کارگر ساده نیازمندیم و مرد عینکی با یکدیگر همکاری داشته‌اند. پخش این فیلم بر عهده فیلمیران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم هفتاد سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *