احسان علیخانی جوکر 2 را خواهد ساخت

چندی پیش، احسان علیخانی ، مجری و تهیه‌کننده ایرانی، سکوت خود را شکست و اعلام کرد که فصل دوم برنامه جوکر با عنوان جوکر 2 در حال تولید است.

شب گذشته «احسان علی‌خانی»، مجری و تهیه‌کننده معروف سینما و تلویزیون، خبری مهم را درباره برنامه پرطرفدار جوکر اعلام کرد. او با شکستن سکوت خود پس از درخواست‌ها و انتظار طولانی طرفداران، اعلام کرد که تولید فصل دوم این برنامه در حال انجام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخته شدن جوکر 2 توسط احسان علیخانی

او در این رابطه، در فضای مجازی نوشت:

2 سال شد که کاری نساختم براتون، قصه این 2 سال بماند. با درس‌های دانشگاه و نوشتن فیلمنامه خودم مشغول بودم که تجربه فوق‌العاده‌ای بود. یک سال روی هر دو فیلمنامه کار کردیم با همکارانم و انشالله اگر مشکلی نباشه یا مشکلی در تولید پیش نیاید، امسال اون رو می‌سازیم. در حال حاضر در حال تولید جوکر 2 و همزمان در مرحله پیش تولید سنگین برای هر دو قصه‌ای که نوشته‌ایم هستم.

جوکر 2

جوکر یک مجموعه ایرانی است که توسط «احسان علیخانی» و «سیدحامد میرفتاحی» کارگردانی شد. این سریال از روز شنبه، 6 آذر 1400 در پلتفرم پخش آنلاین «فیلیمو» به نمایش درآمد و پس از سه هفته، تاریخ انتشار آن از روز شنبه به دوشنبه تغییر کرد. جوکر با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران روبرو شد. مراحل اولیه این سریال در تاریخ 22 فروردین 1401 آغاز شده و خود سریال در تاریخ 13 تیر 1401 به پایان رسید.

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن جوکر 2 توسط احسان علیخانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *