فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با بازی علی انصاریان و حسام محمودی اکران آنلاین خواهد داشت

به تازگی، فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی «کاوه صباغ زاده» و تهیه کنندگی «مهدی صباغ زاده» در بخش آنلاین «فیلم نت» منتشر شده است.

رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی «کاوه صباغ‌ زاده»، به تازگی در بخش سینما آنلاین «فیلم‌ نت» منتشر شده است. این فیلم که در سال 1400 تولید شده، دومین اثر سینمایی بوده که توسط این کارگردان موفق ساخته و خلاصه آن چنین است:

وقتی سرنوشت برای اولین بار «عماد» و «طوبا» را رو به‌ روی هم قرار داد؛ هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر از هیجان، تپش قلب و خارش پوست، یک مهارت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

این فیلم، در سی و نهمین دوره جشنواره «فیلم فجر» حضور داشته و در دو زمینه نامزد جایزه شده و بازیگرانی چون «الناز حبیبی»، «حسام محمودی»، «علی انصاریان»، «مرتضی علی عباس میرزایی»، «سانیا رمضانی» و «سام ولی‌پور» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

عوامل تولید فیلم رمانتیسم عماد و طوبا شامل «کاوه صباغ‌ زاده» به عنوان نویسنده و کارگردان، «مهدی صباغ‌ زاده» به عنوان تهیه‌ کننده، «شهرام نجاریان» به عنوان مدیر فیلمبرداری، «پگاه احمدی» به عنوان تدوینگر و «ساسان نخعی» به عنوان صدابردار است. این فیلم با تکیه بر داستانی جذاب و ایفای نقش بازیگران حرفه‌ای، انتظارات بالایی را از سوی بینندگان به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم این دو بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *