فیلم مست عشق و سال گربه در سینماهای ایران اکران خواهند شد

به موجب تصمیمی که توسط شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است، دو عنوان فیلم مست عشق و فیلم سال گربه به برنامه‌های سینماها اضافه خواهند شد.

اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال 1403 در سازمان سینمایی برگزار شد و دو فیلم جدید در حال حاضر در مراحل اکران قرار دارند. فیلم‌های سینمایی سال گربه و مست عشق در اواخر فروردین ماه در سینماهای ایران اکران خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکران فیلم‌های مست عشق و سال گربه در سینماهای ایران

پس از بررسی درخواست‌ها و موارد مختلف، قرارداد برای دو فیلم سینمایی به نام سال گربه به کارگردانی «مصطفی تقی‌زاده» و تهیه‌کنندگی «سعید خانی» با توزیع توسط خانه فیلم و به سرگروهی پردیس سینمایی «مگامال» و همچنین فیلم مست عشق به کارگردانی «حسن فتحی» و تهیه‌کنندگی «مهران برومند» با توزیع توسط «فیلمیران» و به سرگروهی پردیس سینمایی «ایران‌مال» ثبت شد.

قرار است که اکران فیلم سال گربه از تاریخ 22 فروردین و اکران فیلم مست عشق از تاریخ 29 فروردین در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

فیلم مست عشق

فیلم سینمایی سال گربه در سال گذشته تولید شده و «مصطفی تقی‌زاده» به عنوان کارگردان و «سعید خانی» به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور داشته‌اند. بازیگرانی مانند «بهرام افشاری»، «سارا بهرامی»، «هومن برق‌نورد»، «شبنم قربانی»، «نوشین تبریزی» و «رضا رشیدپور» نیز در این فیلم نقش ایفا کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی مست عشق چند سال قبل به صورت مشترک با ترکیه تولید شده و «حسن فتحی» به عنوان کارگردان و «مهران برومند» به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور داشته‌اند. فیلم مست عشق، داستان زندگی «مولانا» و «شمس تبریزی» را با بازی «پارسا پیروزفر» و «شهاب حسینی» را روایت می‌کند و به همراه بازیگران ایرانی مانند «حسام منظور» و جمعی از بازیگران مشهور ترکیه از جمله «هانده ارچل» حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم‌های مست عشق و سال گربه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *