حضور ابی و مهران مدیری در کنسرت همایون شجریان خبرساز شد

«بهمن بابا زاده»، خبرنگار معروف حوزه موسیقی، با انتشار یک تصویر از « ابی »، اعلام کرد که این خواننده به همراه « مهران مدیری »، کنسرت همایون شجریان حضور یافتند.

«بهمن بابا زاده»، با انتشار تصویر این تصویر نوشت که شب گذشته و در کنسرت دوبی همایون شجریان ، «ابی» مهمان ویژه کنسرت این خواننده سنتی کشور ایران و انوشیروان روحانی بود. این خبر، به سرعت در رسانه‌های فارسی زبان، بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: شکایت همایون شجریان از همسر استاد شجریان به جرم قتل عمد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور ابی و مهران مدیری در کنسرت همایون شجریان

همچنین، ویدئویی از این کنسرت منتشر شده که «همایون شجریان» را در حال معرفی مهمان‌های ویژه خود نشان می‌دهد. او در بالای صحنه گفت:

هنرمندی امروز در این کنسرت حضور پیدا کردند و ما خیلی ایشون را دوست داریم و همه باهاشون خاطره داریم و از صدا او لذت می‌بریم و ایشون بی هستند.

سپس «انوشیروان روحانی» نیز نام آقای «مهران مدیری» را که در این کنسرت حضور داشت را اعلام کردند.

شب گذشته در دبی، کنسرتی با حضور «همایون شجریان»، «ابی» و «مهران مدیری» برگزار شد. معرفی «ابی» توسط «همایون شجریان» و «انوشیروان روحانی»، موضوعی است که در شبکه‌های اجتماعی به بحث و جدل منجر شده است. «انوشیروان روحانی»، به عنوان پیانیست نیز در این کنسرت به همراهی «همایون شجریان» پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور هنرمندان مختلف در کنسرت خوانندگان بزرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *