فیلم Bridget Jones 4 ساخته خواهد شد

به تازگی اعلام شد که فیلم Bridget Jones 4 ساخته می‌شود و «رنی زلوگر»، «هیو گرنت» و «اما تامپسون» به نقش‌های خود در این سری باز خواهند گشت.

این فیلم بریجت جونز: دیوانه آن پسر نام دارد و «زلوگر» نقش «جونز» را تکرار می‌کند. او برای این نقش اولین نامزدی اسکار خود را دریافت کرده بود. «مایکل موریس» که در گذشته به کارگردانی فیلم‌های بریجت جونز مشغول بوده نیز برای کارگردانی قسمت جدید بازمی‌گردد. «چیوتل اجیوفور»، بازیگر فیلم 12 سال بردگی و «لئو وودال»، بازیگر سریال نیلوفر سفید، بازیگران جدید این فیلم خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فیلم Bridget Jones 4 تایید شد

این فیلم‌ها بر اساس رمان‌های محبوب «هلن فیلدینگ» ساخته شده‌اند و داستان زنی به نام «بریجت جونز» (با بازی رنی زلوگر) و روابط او با شخصیت‌هایی مانند «مارک دارسی» (با بازی کالین فرث) و «دنیل کلیور» (با بازی هیو گرنت) را روایت می‌کند. قسمت اول این فیلم در سال 2001 و قسمت‌های دوم و سوم در سال‌های 2004 و 2016 اکران شدند.

فیلم Bridget Jones 4

این سه فیلم در کل حدود 760 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشتند. در قسمت پنجم، بریجت به سن پنجاه و چند سالگی رسیده است و با چالش‌های زندگی مدرن روبروست.

«رنی زلوگر» در سال 2020 به خاطر فیلم جودی برنده جایزه اسکار شد، در حالی که «هیو گرنت» اخیراً در سریال رژیم مقابل «کیت وینسلت» و در فیلم ونکا مقابل «تیموتی شالامی» دیده شده است. «اما تامپسون» نیز در سال گذشته در موزیکال ماتیلدا از «نتفلیکس» حضور داشت و انتظار می‌رود در دنبالهٔ کروئلا بازگردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت قسمت چهارم Bridget Jones چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *