گلن پاول در فیلم جدید ادگار رایت حضور خواهد داشت

گلن پاول در فیلم جدید ادگار رایت حضور خواهد داشت. او در فیلم اکشن The Running Man که یک اقتباس جدید از رمان «استیون کینگ» است، بازی خواهد کرد.

«رایت» که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم Shaun of the Dead مشهور شده است، به همراه «سیمون کینبرگ» و «نیرا پارک» تهیه کنندگی فیلم The Running Man را بر عهده خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گلن پاول در فیلم جدید ادگار رایت حضور خواهد داشت

The Running Man بر اساس رمانی به همین نام از «استیون کینگ»، در سال 1987 با بازی «آرنولد شوارتزنگر» منتشر شد و به شهرت رسید. این فیلم به‌‎عنوان یک تریلر تعقیب و گریز در یک آمریکای دیستوپیایی در سال 2025 روایت می‌شود.

فیلم جدید ادگار رایت

داستان این فیلم درباره «بن ریچاردز» است که در یک برنامه رئالیتی شو خشن به نام مرد دونده شرکت می‌کند؛ زیرا به جایزه آن برای به احیای دختر بیمارش نیاز دارد. او در این برنامه مورد تعقیب قرار می‌گیرد و باید از دست شکارچیانی که برای کشتن او فرستاده شده‌اند، فرار کند.

«گلن پاول» اخیراً در فیلم کمدی رمانتیک هر کسی جز تو به همراه «سیدنی سوینی» بازی کرد که در باکس آفیس بین‌المللی بیش از 200 میلیون دلار فروش داشت. او همچنین در فیلم اکشن هیتمن با کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» که در آن نیز به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده مشارکت داشت، حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور گلن پاول در فیلم جدید ادگار رایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *