تریلر جدید فیلم If با هنرنمایی «رایان رینولدز» منتشر شد

امروز تریلر فیلم If با هنرنمایی بازیگر مشهور و محبوب هالیوود، «رایان رینولدز» منتشر شد. این لایو اکشن در ماه می 2024 روی پرده سینماها می‌رود.

فیلم IF یک اثر فانتزی جدیدی است که فیلم‌نامه، کارگردانی و بازیگری آن توسط جان کراسینسکی و رایان رینولدز انجام شده و طرفداران زیادی در انتظار اکران این اثر لایواکشن هستند. این فیلم شامل بازیگران فراوانی است که در آن، دوست قدیمی کراسینسکی در سریال The Office، «استیو کرل» نیز حضور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم If با هنرنمایی «رایان رینولدز»

همانطور که در تریلر فیلم ایف مشاهده می‌شود، «کرل» صدای یک موجود بنفش بزرگ است که به نظر می‌رسد از خویشاوندان دوری گریمیس مک‌دونالدز باشد. «کراسینسکی» و «کرل» پس از سال‌ها نقش آفرینی در سریال آفیس، دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

علاوه بر حضور هنرمندانی از جمله «رایان رینولدز»، «جان کراسینسکی» و «استیو کرل»، در فیلم “If”، همچنین بازیگرانی نظیر «کیلی فلمینگ»، «فیونا شا»، «فوبی والر-بریج»، «لوئیس گاسِت جونیور»، «امیلی بلانت»، «مت دیمون»، «مایا رودالف»، «جان استوارت»، «بابی موینیهان»، «سام راکول»، «سباستین مانیسکالکو»، «کریستوفر ملونی»، «ریچارد جنکینز» و «اوکوافینا» نیز نقش آفرینی خواهند کرد.

رایان رینولدز امروز صبح تیزر را همراه با پیامی توییت کرد، او نوشت:

برای یک فیلم دلنشین و خانوادگی از کارگردان آرامش بخش، ستاره ددپول و استودیویی که آنیهیلیشن را برای شما آورد، آماده شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم If با هنرنمایی «رایان رینولدز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *