سریال Monarch: Legacy of Monsters برای فصل دوم تمدید شد

به گزارش «Variety»، سریال Monarch: Legacy of Monsters (مونارک: میراث هیولاها) برای فصل دوم در شبکه «اپل‌تیوی» (Apple TV+) تمدید شده است.

علاوه بر ساخت فصل دوم، «اپل» قراردادی با «Legendary Entertainment» برای توسعه مجموعه‌های اسپین‌آف متعددی از Monsterverse منعقد کرده است. جزئیات داستان اسپین‌آف‌ها همچنان مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters ساخته می‌شود

سریال مونارک: میراث هیولاها با رهبری «کریس»، «مت»، «کرت»، «وایات» و گروه بازیگران مستعد و خلاق، اثری محو نشدنی در قلب، ذهن و تصورات مخاطبان سراسر جهان بر جای گذاشته است. «مورگان واندل»، رئیس توسعه بین المللی «Apple TV+» گفت:

ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که بینندگان نه‌تنها فرصت تجربه هیجان‌های بیشتر در فصل دوم را داشته باشند، بلکه سفرهای حماسی و جدیدی را در این مجموعه آغاز کنند، همانطور که ما هیولای افسانه‌ای را گسترش می‌دهیم.

سریال Monarch: Legacy of Monsters

در فصل اول این سریال، «کرت» و «وایت راسل»، «آنا ساوای»، «کرسی کلمونز»، «رن واتابه»، «ماری یاماموتو»، «اندرس هولم»، «جان گودمن»، «جو تیپت» و «الیزا لاسوفسکی» به ایفای نقش پرداختند.

این سریال توسط «کریس بلک» و «مت فراکشن» ساخته شده است. هر دو به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی با «جوبی هارولد» و «توری تونل» از «Safehouse Pictures»، «مت شکمن»، «اندرو کولویل» و «جن راسکیند» حضور دارند. همچنین «هیرو ماتسوکا» و «تاکماسا آریتا» به نمایندگی از شرکت «توهو»، صاحب شخصیت «گودزیلا»، تهیه کنندگان اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل دوم Monarch: Legacy of Monsters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *