تریلر سریال Dark Matter منتشر شد

به تازگی «+Apple TV» اولین و جدیدترین تریلر سریال Dark Matter که یک پروژه علمی-تخیلی است را در فضای مجازی به انتشار رساند.

این سریال در 9 قسمت پخش خواهد شد و دو قسمت ابتدایی آن به صورت همزمان در دسترس قرار می‌گیرند و سپس قسمت‌های بعدی هفتگی به انتشار خواهند رسید. بازیگرانی همچون «جوئل اگرتون»، «جنیفر کانلی»، «آلیس براگا» و «جیمی سیمپسون» در این سریال حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Dark Matter منتشر شد

سریال Dark Matter برگرفته از رمانی به همین نام نوشته «بلیک چرچ» است. در این داستان، با یک استاد به نام «جیسون دِسِن» آشنا می‌شویم که در یک زمان فرصتی برای پیشروی در زمینه تحقیقات علمی داشت، اما به جای آن زندگی خانوادگی با همسر و پسرش را انتخاب کرد.

یک شب، «دِسِن» توسط یک غریبه ربوده شده و وقتی به هوش می‌آید، خود را در یک دنیای دیگر می‌بیند و متوجه می‌شود که واقعیت‌های زندگی او تغییر کرده‌اند؛ او ازدواج نکرده است، هیچ فرزندی ندارد و به موفقیت شغلی دست یافته است. می‌توانید تریلر سریال ماده تاریک را در ادامه مشاهده کنید.

«بلیک چرچ»، نویسنده کتاب و سازنده این سریال خواهد بود و همچنین به همراه «مت تولماچ» و «دیوید منپرل» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند. دو قسمت ابتدایی سریال Dark Matter در تاریخ 8 مه 2024 (19 اردیبهشت 1403) منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Dark Matter چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *