سریال The Night Manager برای فصل دوم تمدید شد

«بی‌بی‌سی» و «آمازون» در حال همکاری برای ساخت فصل دوم سریال The Night Manager هستند. این همکاری پس از هشت سال از اجرای اولیه سریال رقم خواهد خورد.

یک سال پیش اعلام شد که فصل دوم The Night Manager با نام Steelworks در حال توسعه است. همچنین، «تام هیدلستون» نیز دوباره در نقش «جاناتان پاین» بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال The Night Manager برای فصل دوم تمدید شد

«بی‌بی‌سی» و «آمازون» برای ساخت فصل دوم سریال هیجان‌انگیز The Night Manager به توافق رسیده‌اند. این سریال با بازگشت «تام هیدلستون» به‌عنوان بازیگر اصلی و حضور «هیو لوری» به عنوان مدیر تولید (EP) به اجرا درآمده است. فصل دوم این سریال تحت کارگردانی «جورجی بنکس-دیویس» ساخته می‌شود. همچنین، ساخت فصل سوم این سریال نیز تأیید شده است.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال مدیر شب ، اواخر امسال آغاز خواهد شد. این فصل، هشت سال پس از اتفاقات نسخه اولیه و انفجاری که در آن «تام هیدلستون» در نقش «جاناتان پاین» بازی کرد، ادامه خواهد یافت.

داستان این فصل، فراتر از کتاب اصلی که در سال 1993 توسط نویسنده بریتانیایی معروف نوشته شده، خواهد بود. «تام هیدلستون» نیز در نقش EP حضور خواهد داشت و در برنامه زنده «جیمی کیمل» در مورد این سریال صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Night Manager چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *