تاریخ پخش سریال ایرانی مشاور مشخص شد

از فردا شب، در شبکه دو سیما، سریال ایرانی مشاور به روی آنتن می‌رود. این سریال به بررسی مسائل و چالش‌هایی که در خانواده‌ها پیش می‌آید، می‌پردازد.

از فردا شب، یکشنبه 26 فروردین، ساعت 21 و 30 دقیقه، مجموعه تلویزیونی مشاور را در شبکه دو سیما مشاهده خواهید کرد. این مجموعه به داستان‌های خانوادگی پرداخته و به دنبال ارائه راه‌حل‌هایی برای بهبود زندگی خانواده‌ها و حل کردن اختلافات آن‌ها است. مشاور به‌عنوان یک راهنمای مفید برای افرادی که درگیر اختلافات خانوادگی هستند، شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال ایرانی مشاور مشخص شد

در سریال مشاور ، قهرمان اصلی داستان یک روحانی با بازی «فرهاد قائمیان» است که با صبوری و آرامش، به حل مشکلات خانواده‌ها می‌پردازد. این سریال با حضور بازیگران برجسته‌ای همچون «مهری آل آقا»، «ستاره سادات قطبی»، «نازنین هاشمی»، «کوثر حیدری» و «احمد یاوری شاد»، توانسته جایگاه خود را در بین بینندگان خود حفظ کند.

سریال ایرانی مشاور

مشاور، با کارگردانی «محمد صادق بکتاش» و تهیه‌کنندگی «سید محمد رضا حسینی»، یک مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی است. این سریال از شنبه تا جمعه، حوالی ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود و تکرارهای آن روز بعد حوالی ساعت 1 بامداد، 10 صبح و 16 و 30 دقیقه انجام می‌پذیرد. مشاور پیشتر در بهمن ماه سال گذشته از شبکه دوم به روی آنتن رفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ایرانی مشاور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *