تاریخ پخش سریال قطب شمال از شبکه نمایش خانگی مشخص شد

سریال قطب شمال که به کارگردانی «امین محمودی یکتا» و تهیه‌کنندگی «اکبر تحویلیان» تولید شده است، هفته اول اردیبهشت در پلتفرم «فیلیمو» منتشر می‌شود.

این سریال، جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی بوده و تاریخ پخش سریال قطب شمال از جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در دسترس قرار خواهد گرفت. در این سریال، بازیگرانی همچون «فرزاد فرزین»، «آناهیتا درگاهی»، «امیرحسین فتحی»، «نازنین بیاتی»، «فرزاد حسنی»، «عباس جمشیدی‌فر» و «شهرام قائدی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال قطب شمال

داستان این اثر درام و ماجراجویی درباره «همایون» و «ارغوان» است که در آستانه ازدواج، با خیانتی وحشتناک روبه‌رو می‌شوند. «همایون»، با دخالت در ماجراهای پیچیده از زندان فرار می‌کند و به دنبال انتقام از خیانتکاران است. در این بین، «فرزاد آئیش» نیز به جمع آن‌ها می‌پیوندد و داستان به شکلی پیچیده‌تر پیش می‌رود.

سریال قطب شمال

تیم تولید قطب شمال شامل نویسندگانی همچون «حامد افضلی» و «امین محمودی یکتا»، مدیر فیلمبرداری «علی تبریزی» و تدوینگر «ژینوس پدرام» است. همچنین، طراح صحنه «سعید حسنلو»، طراح صدا «حسین قورچیان» و مدیر تولید «مجتبی برهانی زاده» نیز از اعضای تیم تولید هستند.

از جمله مهم‌ترین خصوصیات این اثر می‌توان به موضوعات پیچیده و ماجرایی، بازیگران حرفه‌ای و کیفیت تولید بالا اشاره کرد. همچنین، قطب شمال با داستانی جذاب و پر از ناگفته‌ها، به بینندگان چالش‌های جدیدی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال قطب شمال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *