فیلم سال گربه رکورد زد

فیلم سال گربه ، اثر جدید «مصطفی تقی‌زاده»، با جذب 32 هزار نفر در روز اکران اول خود، رکورد بالایی را در سینماهای ایران به ثبت رساند.

این آمار نشان‌دهنده بیشترین تعداد مخاطب در روز نخست اکران فیلم‌های پساکرونایی در ایران است. پیش از این، رکورد بیشترین تعداد مخاطب در روز نخست برای فیلم‌های گشت 3 و تمساح خونی به ثبت رسیده بود. گشت 3 در تاریخ 26 آبان 1400، 21 هزار نفر را به سینما جذب کرد در حالی که تمساح خونی در تاریخ 16 اسفند 1402، 18 هزار مخاطب داشت. اکنون سال گربه با 32 هزار مخاطب، رکوردی را در طول چهار سال گذشته به نام خود ثبت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم سال گربه رکورد زد

رکورد دهه‌ی گذشته بیشترین تعداد مخاطب در روز نخست سینما در اختیار فیلم مطرب با 34 هزار مخاطب قرار دارد. حتی فیلم هزارپا در روز اکران اول خود، 22 هزار مخاطب داشت. فیلم‌های پرمخاطب دیگر در دهه‌ی گذشته کمتر از این تعداد مخاطب را در روز نخست تجربه کرده‌اند؛ بنابراین، سال گربه پس از مطرب، دومین فیلم پرمخاطب در دهه‌ی اخیر سینماهای ایران است که بیشترین تعداد مخاطب را در روز اکران اول خود داشت.

نباید فراموش کرد که یکی از عوامل موفقیت این اتفاق، هم‌زمانی اکران سال گربه با روز عید فطر است. در این روز، تعداد مخاطبان سینما بیشتر شده و فیلم «تقی‌زاده» نیز از این افزایش بهره‌برداری کرد.

فیلم سال گربه

به نظر می‌رسد که سال گربه یکی از کمدی‌های پرمخاطب امسال در سینماها است و می‌تواند در آینده، شگفتی‌ها و رکوردهای دیگری را به ثبت برساند. مهمتر از همه، این فیلم موفق شده است که با تمساح خونی، یک دوقطب قدرتمند را تشکیل دهد و تماشاگران را در انتخاب فیلم‌های کمدی تحت تأثیر قرار دهد.

در روزی که سال گربه منتشر شد، تعداد زیادی مخاطب به سینماها رفتند و این نشان می‌دهد که فیلم‌های کمدی همچنان جذابیت خود را حفظ کرده‌اند و بخش قابل توجهی از جمعیت را جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اثر سینمایی و رکوردزنی آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *