بازی جدید Dead Space ساخته نخواهد شد

احتمالاً به دلیل عملکرد ضعیف در فروش ریمیک بازی اول، ایده ساخت بازی جدید Dead Space به تعویق افتاده و احتمال کنسل شدن آن زیاد است.

چندی پیش، «جف گراب» از طریق نشریه «جاینت بامب» در گزارشی اعلام کرد که شرکت الکترونیک آرتز (EA) بازسازی نسخه دوم از بازی های Dead Space را کنار گذاشته است. این خبر منجر به بروز سروصدای زیادی در رسانه‌های مختلف شد. «گراب» در گزارش خود بیان کرده که بازسازی نسخه دوم هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار داشت و در نهایت به دلیل فروش کمتر از انتظار ریمیک Dead Space ، ساخت آن نیز لغو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Dead Space ساخته نخواهد شد

«جیسون شرایر» از نشریه بلومبرگ، در گزارش جدیدی اشاره و بیان کرده که شرایط برای سری Dead Space دشوار شده است. طبق گزارش‌ها، «شرکت EA» در بهار 2023 برای تولید یک نسخه جدید بازی Dead Space برنامه‌ریزی داشت؛ اما به دلیل فروش پایین ریمیک بازی اول، این ایده رد شد.

همچنین، به‌نظر می‌رسد که استودیو «موتیو» (Motive) چند ماه بعد از انتشار ریمیک Dead Space، تلاش کرد تا یک نسخه جدید از این سری ترسناک را توسعه دهد؛ اما موفق به گرفتن تأییدیه از EA نشد و پیش‌از آنکه پروژه به مراحل پیشرفته‌تر برسد، آن را لغو کردند.

اعضای استودیو موتیو در تابستان گذشته در حال ایده‌پردازان توسعه بازی جدید Dead Space بودند؛ اما پس از آن، به پروژه‌های دیگری منتقل شدند. اکنون این استودیو در حال کار روی بازی بعدی Battlefield و همچنین بازی Marvel’s Iron Man است.

با توجه به گزارش‌هایی که اشاره به فروش کمتر از انتظار ریمیک Dead Space دارند، باید منتظر بمانید تا ببینیم EA چه برنامه‌هایی برای آینده این سری ترسناک و محبوب دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های Dead Space چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *