همنواز

اطلاعات جدیدی درباره فیلم جدید Evil Dead Rise منتشر شد

«سباستین وانیچک» (Sebastian Vanichek)، کارگردان فیلم جدید Evil Dead Rise ، درباره وضعیت تولید این پروژه و فرانچایز جذاب صحبت کرده است.

فیلم Evil Dead Rise، نسخه فرعی از فرانچایز Evil Dead، در سال گذشته روی پرده سینماها اکران شد و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد. این موفقیت مالی، امیدی برای سازندگان بود تا به دنبال ساخت فیلم جدیدی در این فرنچایز بروند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی درباره فیلم جدید Evil Dead Rise منتشر شد

«سباستین وانیچک»، کارگردانی که در حال توسعه فیلم جدیدی در این مجموعه است، اعلام کرده که فیلمنامه این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. «وانیچک» به خاطر این موضوع از ارائه جزئیات بیشتری درباره فیلم پرهیز می‌کند.

«وانیچک» در پاسخ به سوالی درباره ارتباط این فیلم با فیلم‌های قبلی این مجموعه، گفته بود که هنوز در حال توسعه داستان و شخصیت‌ها هستند و بسیاری از جوانب هنوز مشخص نشده‌اند.

«وانیچک» از همکاری با تیم خود و ایده‌های فراوان موجود، خوشحال است؛ اما هنوز ساختار کلی داستان مشخص نشده و زمانی که بهترین ایده مشخص شود، آن‌ها با نویسندگی داستان شروع خواهند کرد.

در سال‌های اخیر، فرنچایز Evil Dead با انتشار سریال Ash vs. Evil Dead ادامه یافت که سه فصل از آن منتشر شد. بازگشت این فرنچایز به دنیای سینما در سال گذشته با عرضه فیلم بسیار موفقیت‌آمیز بود. این موفقیت، امید و انتظارات بسیار زیادی را در میان طرفداران ژانر وحشت برای فیلم‌های بعدی این فرنچایز افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Evil Dead Rise چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *