بازی جدید Fight Night امسال معرفی خواهد شد

حدود 15 سال است که شرکت «الکترونیک آرتز» به سری بازی فایت نایت توجهی نداشته؛ اما قصد دارند بازی جدید Fight Night را امسال معرفی کند.

CombatESportsM، یک لیکر مشهور در «توییتر»، اظهار داشته که منابعش اطلاع داده‌اند «الکترونیک آرتز» قصد دارد در سال جاری یک نسخه جدید از بازی Fight Night را معرفی کند. او افشا کرده که بوکسورهای معروفی مانند «جارون انیس» و «ریموند فورد» با این ایده موافقت کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Fight Night امسال معرفی خواهد شد

اولین شایعات درباره ساخت نسخه جدید فایت نایت به سال 2020 برمی‌گردد، زمانی که «ادی هرن»، «پروموتر بوکس»، اظهاراتی راجع به احیای این فرانچایز داشت.

این ادعاها توسط «ادی هرن» تأیید شده بودند. انتظار می‌رفت که استودیو «EA Canada» مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده گیرد؛ اما به دلیل کار بر روی UFC 5، متوقف شد. اکنون که UFC 5 در بازار به انتشار رسیده است، انتظار می‌رود که استودیو «EA Canada» به ساخت بازی بوکس بپردازد.

بازی جدید Fight Night

البته، هنوز جزئیات زیادی از این بازی بوکس منتشر نشده؛ اما «الکترونیک آرتز» احیای Fight Night را به‌عنوان یک فرصت برای تثبیت دوباره خود در بازار بازی‌های مبارزه‌ای می‌بیند.

ساخت یک بازی ویدئویی مبتنی بر بوکس چالش‌هایی را ایجاد می‌کند؛ زیرا ساختار بوکس حرفه‌ای با دیگر ورزش‌ها تفاوت‌های زیادی دارد و تشکیل یک راستر کامل از بوکسورهای حرفه‌ای چالش‌های بسیاری را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Fight Night چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *