بازنویسی فیلم‌نامه لایو اکشن One Punch Man توسط خالقان ریک و مورتی انجام می‌شود

در سال 2020، ساخت فیلم لایو اکشن One Punch Man (مرد تک مشتی) تأیید شد؛ اما هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و فیلم‌نامه آن باید دوباره نوشته شود.

«هدر آن کمپبل» (Heather Anne Campbell)، نویسنده سریال‌های ریک و مورتی (Rick and Morty) و منطقه نیمه‌روشن (The Twilight Zone)، اعلام کرده که او توسط سونی استخدام شده تا به همراه «دن هارمون» (Dan Harmon)، یکی دیگر از خالقان Rick and Morty، فیلم‌نامه لایو اکشن وان پانچ من را بنویسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازنویسی فیلم‌نامه لایو اکشن One Punch Man

در ابتدا، «جاستین لی» (Justin Lin) به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود. اطلاعات بیشتری درباره فیلم و بازیگران آن در دسترس نیست؛ اما با توجه به موفقیت‌های سریال‌هایی مانند One Piece و Avatar: The Last Airbender، انتظارات برای این نوع اقتباس‌ها بالاست.

انیمه وان پانچ من در سراسر جهان، طرفداران زیادی دارد و تاکنون دو فصل از آن پخش شده است. فصل سوم نیز در دست ساخت قرار دارد و طرفداران در سراسر جهان منتظر آن هستند.

لایو اکشن One Punch Man

این سری داستانی از سال ۲۰۰۹ به عنوان یک وب کمیک شروع شده و در سال ۲۰۱۲ به صورت مانگا چاپی نیز منتشر شد. تاریخ اکران فیلم One Punch Man هنوز مشخص نشده است و لازم نیست چند سال دیگر منتظر آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک لایو اکشن از روی انیمه One Punch Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *