لین رمزی با مارتین اسکورسیزی همکاری خواهد کرد

لین رمزی یک نویسنده و کارگردان اسکاتلندی است که در حال حاضر سه فیلم‌نامه آماده دارد و می‌خواهد با کارگردان مارتین اسکورسیزی بزرگ هالیوود همکاری کند.

«لین رمزی» به «ورایتی» اعلام کرد که پروژه اول او با عنوان بمیر، عشق من با بازی «جنیفر لارنس» در دست تولید است. گفته شده بود که «جولین مور» احتمالاً در فیلم بعدی «لین رمزی» با نام بستر سنگی که بر اساس رمان «مارگارت اتوود» ساخته می‌شود، حضور خواهد داشت؛ اما اخبار حاکی از این است که پروژه جدید «رمزی» یک فیلم دیگر خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لین رمزی با مارتین اسکورسیزی همکاری خواهد کرد

«رمزی» که 54 سال دارد، قرار است به زودی کار تولید فیلم بمیر، عشق من را آغاز کند که بر اساس رمانی از نویسنده آرژانتینی «آریانا هاویتس» بوده و «مارتین اسکورسیزی» یکی از تهیه‌کنندگان آن است.

مارتین اسکورسیزی

داستان این فیلم درباره یک زن روستایی در فرانسه است که با مشکلات ازدواج و مادر شدن روبه‌رو شده و به مرز جنون نزدیک می‌شود.

«جنیفر لارنس» در مورد این فیلم گفته است:

داستان یادآور زندگی «سیلویا پلات» است؛ به ویژه از آنجا که در مورد زنی بوده که با مشکلات پس از زایمان روبه‌رو می‌شود و جنون گریبان‌گیر آن خواهد شد.

پروژه‌های دیگری که «لین رمزی» در دست ساخت دارد شامل ستاره قطبی با بازی «واکین فینیکس» و «رونی مارا» و بستر سنگی با بازی «جولین مور»، «کایل چندلر» و «ساندرا اوه» است. همچنین، «رمزی» در حال نوشتن پروژه دیگری با عنوان عالی‌رتبگان بوده که هیچ جزئیاتی درباره آن فیلم فاش نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری لین رمزی با مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: imdb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *