شرکت TCL با هوش مصنوعی فیلم خواهد ساخت

شرکت TCL ، یک شرکت تولیدکننده تلویزیون چینی، با ابتکار یک فیلم عاشقانه، مفهومی جدید را معرفی کرده که شخصیت‌های آن به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند.

«TCL» تریلر فیلمی را با عنوان Next Stop Paris منتشر کرد که برخی از شخصیت‌ها و موقعیت‌های آن با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شرکت TCL با هوش مصنوعی فیلم خواهد ساخت

در حال حاضر، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در همه‌ی حوزه‌ها از صنایع مختلف استفاده می‌شود و صنعت ویدئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از نمونه‌های برجسته، «سورا» بوده که قادر به تولید ویدئوهای واقع‌گرایانه‌ای با کیفیت بالا است. با این حال، ویدئوهای تولیدشده با استفاده از هوش مصنوعی هنوز در مراحل اولیه قرار گرفته‌اند و نیاز به بهبود دارند.

شرکت TCL

«TCL»، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در چین و دومین شرکت بزرگ تولیدکننده تلویزیون در جهان است که 12.5 درصد از بازار را تشکیل می‌دهد. این شرکت تلویزیون‌های خود را با سرویس استریم TCLtvPlus ارائه می‌دهد.

هوش مصنوعی با جزئیاتی مانند نورپردازی و بافت لباس‌ها به خوبی سر و کار دارد و مسائل مهمی درباره‌ی حرکات دست کاراکترها وجود ندارد. باید توجه داشت که «TCL» هوش مصنوعی را با گرفتن حرکات و صداهای واقعی بازیگران برای فیلم ترکیب می‌کند؛ بنابراین تمامی بخش‌های ویدئو ساخته‌شده با هوش مصنوعی نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شرکت TCL چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *