هوش مصنوعی کار دست سازندگان فیلم Civil War داد

استودیوی A-24 به دلیل انتشار چند پوستر جدید از فیلم Civil War که با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده بودند، با انتقادات زیادی مواجه شد.

در این چند پوستر، شهرهای مختلف ایالات متحده در آتش یک جنگ داخلی خیالی سوخته و صحنه‌هایی از پسا آخرالزمان به وجود آمده است. لاس وگاس، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و میامی همراه با چندین بنای نمادینشان به ویرانه تبدیل شده و ویرانی‌هایی که در آمریکا نمی‌بینیم، به تصویر کشیده شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هوش مصنوعی کار دست سازندگان فیلم Civil War داد

هیچ‌یک از این تصاویر در فیلم جنگ داخلی واقعی وجود ندارند و همگی با استفاده از هوش مصنوعی خلق شده‌اند. فیلم سینمایی Civil War با بودجه 50 میلیون دلار ساخته شده و پرخرج‌ترین فیلم استودیوی A-24 تاکنون است؛ اما این پوسترها حواشی زیادی را برای این فیلم ایجاد کرد.

فیلم Civil War

یکی از کاربران اینستاگرام در واکنش به این پوسترها می‌نویسد:

هیچ‌یک از این صحنه‌ها در فیلم وجود ندارند. من این کمپین را درک نمی‌کنم. شما دارید فیلمی را تبلیغ می‌کنید که در واقع وجود ندارد و این خیلی عجیب است. من عاشق استودیوی «A-24» هستم؛ اما این کارها که برای فیلم انجام شده گیج‌کننده خواهد بود.

فرد دیگری در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌نویسد:

بزرگترین کمپانی سینمایی نمی‌تواند پول برای چند هنرمند را خرج کند؟

از سوی دیگر، برخی از پوسترها دارای اشتباهات جغرافیایی هستند. دو برج مارینا در شیکاگو در یک طرف رودخانه واقع شده‌اند؛ اما در پوستر فیلم در دو طرف دیده می‌شوند و پوستر شهر میامی یک خودروی دروازه‌ای را به صورت سه‌دروازه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Civil War چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *