ریانا از تاثیر مد روی زندگی‌اش صحبت کرد

ریانا ، خواننده و بازیگر معروف اهل باربادوس، از تجربیاتش در دوران بارداری و تاثیر مد و فشن و نحوه لباس پوشیدن به روی زندگی شخصی‌اش گفت.

او گفت که با داشتن دو فرزند، احساس مثل گذشته‌های دور خود را با پوشیدن لباس‌های شیک در جاهای عمومی مجددا تجربه می‌کند. او توضیح داد که پس از تولد پسر دومش در سال گذشته، به سبک راحت و گرمکن‌ها روی آورده بود و اهمیت زیادی به لباس‌های شیک نمی‌داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاثیر مد بر زندگی ریانا

او حالا اظهار دارد که آن دوران را پشت سر گذاشته و با بازگشت به دنیای مد، احساس گذشته را دوباره در خود احساس می‌کند. این ستاره معروف موسیقی و سینما به خاطر رعایت قوانین مد در دوران بارداری و عدم استفاده از لباس‌های معمول بارداری، بسیار مورد تحسین مردم قرار گرفت.

«ریانا» توضیح می‌دهد که در بارداری اول، هنوز احساس می‌کرد که می‌تواند کفش‌های پاشنه بلند بپوشد؛ اما در بارداری دوم، با داشتن یک نوزاد در آغوش و یکی در شکم، در فصل زمستان با کت و کیف وسایل بچه، پوشیدن کفش پاشنه بلند دیگر اولویت نبود. او اضافه می‌کند که پس از تولد فرزند دومش، راحت‌تر لباس می‌پوشید. مثلاً ربدوشامبر و پیژامه و گرمکن. حالا دوباره شروع به بازی با لباس‌ها کرده و لذت می‌برد.

ریانا

در فصل زمستان دو سال پیش، «ریانا» در حالی که میزبان مسابقه فوتبال آمریکایی (سوپربال) بود، اعلام کرد که دوباره باردار است. او و شریک زندگی‌اش، «ایسپ راکی»، دو پسر دارند که یکی در سال 2022 و دیگری در سال 2023 به دنیا آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های ریانا از تاثیر مد و فشن بر روی زندگی‌اش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *